KLAAR MET DIE DOEKJES VOOR HET BLOEDEN?

Klaar om echt aan de slag te gaan met de marketing? We staan voor je klaar om direct van start te gaan. Neem contact op via de route die het prettigste is voor jou. Wij zijn er namelijk om jou te helpen en niet andersom!

VUL HET CONTACTFORMULIER IN

BLOEDSPOED ?
JE KUNT ONS OOK BELLEN OF MAILEN

bEZOEKADRES

Stephensonstraat 7 – unit 120
2014 KB Haarlem

EERLIJKE WOORDEN VAN ONZE KLANTEN

Fleur brengt ons de juiste combinatie van kennis en ervaring, creativiteit, flexibiliteit en hands-on mentaliteit. Ze combineert het invoeren van de strategie met hands-on zaken. Ik leer continue van Fleur allerlei zaken op marketinggebied. Eén van de belangrijkste lessen is “denk vanuit de klant, niet vanuit de techniek – wat kunnen wij – maar wat krijgt de klant opgeleverd.

EDWIN VAN DEN BOS | PROGRESS – EXPERTS IN LIFE SCIENCES

Snel, goed, oplossingsgericht én gezellig, dat is Fleur. Ruim een jaar was ze onderdeel van het marketing & communicatie team van Eurofins Clinical Diagnostics. Fleur is een echte teamspeler die altijd klaar staat om anderen te helpen. Ze blinkt uit in het vinden van creatieve oplossingen voor complexe uitdagingen. Een aanwinst voor ieder marketingcommunicatie team!

LILY VAN THIEL | EUROFINS CLINICAL DIAGNOSTICS

Binnen Nusantara was Fleur mijn voornaamste sparringpartner bij het formuleren en communiceren van een nieuwe marketingstrategie. Ik heb haar hierin betrokken direct na haar binnenkomst. Fleur heeft mij verrast met haar snelle inzicht in de specifieke doelgroep en cultuur van Nusantara. En haar inzicht in de nieuwe kansen die dit bood naar de toekomst. Fleur is doelgericht en zakelijk, en open en helder in de communicatie. Ze maakt waar wat ze toezegt. En ze is een kei in zowel marketing als in communicatie. Ze heeft het vermogen om strategisch denken te vertalen naar boodschappen op alle niveaus, naar alle stakeholders in de organisatie. Dank voor de fijne samenwerking Fleur!

ROY DOM | STICHTING NUSANTARA ZORG

Het samenwerken met Het Marketing Lab geeft ons houvast. Zij weten ons te adviseren. Geven ons feedback op de manier van communiceren naar onze doelgroep. Wat werkt wat werkt niet. Flexpertise Zorg is een heel nieuw op te zetten initiatief. De gedrevenheid waar Fleur met ons meedenkt en meebouwt geeft energie en je weet dat het goed komt. Fleur zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. En daarbij houdt het niet op, daarmee bedoel ik dat zij niet doet wat ze moet doen, maar ook met nieuwe initiatieven komt waar wij niet aan gedacht zouden hebben. Kortom zij bouwt met ons mee aan dit mooie initiatief en voelt daarbij als een collega!

FLEUR KUSTERS | FLEXPERTISE ZORG

Met hun inzet en betrokkenheid hebben zij (Fleur en Pascal) een eerste aanzet gegeven tot het vorm en inhoud geven van onze Marketing & en Communicatie afdeling. De marketing van zorg en welzijn, in de specifieke doelgroep en cultuur van Nusantara, is een lastig fenomeen omdat het veelal geen tastbare producten zijn. Zorg vindt immers plaats tussen mensen, tussen neuzen, in de ‘intieme’ relatie tussen zorgvrager en zorgschenker. Deze fijngevoeligheid werd door hen ragfijn aangevoeld en vertaald in aansprekende marketinginstrumenten en communicatie.

WILBERT DE HAAN WESTERVELD | STICHTING NUSANTARA ZORG

WIJ ZIJN HET MARKETING LAB

Jouw idee helpen we bij de juiste doelgroep te krijgen door klantgericht te denken. Strategisch, maar vooral ook uitvoerend. Zo hechten we het gat tussen de Zorg & Life Sciences enerzijds en marketing anderzijds. Zodat potentiële klanten en medewerkers jullie naadloos weten te vinden. Je bedrijfsdoelstellingen blijken toch haalbaar, de marketing werkdruk verlagen we flink en marketing wordt niet langer een kostenpost, maar een rendabele investering.