Helpende marketinghand
Kan je marketingafdeling wel wat extra handjes gebruiken? Wij zorgen dat geparkeerde to-do’s opgepakt worden. Zo verstoffen je ideeën niet in een archieflade, maar komen ze tot leven en worden ze beter vermarkt.
JE MARKETING KAN WEL WAT ONDERSTEUNING GEBRUIKEN
Jullie marketingmedewerker heeft inmiddels een hoge bloeddruk van die alsmaar langer wordende to-do lijst. Het gevolg? Belangrijke taken en projecten worden eeuwig geparkeerd. Doodzonde, want om resultaat uit je marketing te halen is het belangrijk dat je de vaart erin weet te houden. Zo weten potentiële klanten én medewerkers je naadloos te vinden. Geen tijd meer te verliezen dus. Met onze handjes wordt die to-do lijst eindelijk afgevinkt en worden belangrijke projecten niet langer uitgesteld. Zo bereiken je ideeën eindelijk de juiste doelgroep, en kunnen jij en je medewerker(s) weer opgelucht ademhalen.


AlleS geregeld, van content tot nieuwe webSite
Welke taken of projecten er ook geparkeerd staan, onze marketingspecialisten helpen je bij verschillende soorten werkzaamheden. Voor de korte of lange termijn. We nemen je bijvoorbeeld je contentcreatie uit handen en ontwikkelen blogs, nieuwsbrieven, video’s en advertenties. Staan er grote, eenmalige projecten op de agenda? Ook daarvoor kunnen we bijspringen. Denk aan het projectmanagement voor een nieuwe website, of de implementatie van een nieuwe huisstijl. Jij bepaalt waarvoor je onze handjes wilt inschakelen. Weet je nog niet precies wat je nodig hebt?
We denken graag met je mee.
HET IS TIJD VOOR ACTIE EERSTE HULP BIJ MARKETING
Met onze marketingondersteuning zorgen we ervoor dat de werkdruk van je marketingafdeling flink omlaag gaat. Zonder gedoe, zonder vertraging en zonder uitstel helpen we bij het oppakken van korte taken of langere projecten. Wat er ook moet gebeuren om jouw diensten te vermarkten, wij regelen het. Daardoor krijg je eindelijk continuïteit in je marketing, komen je ideeën tot leven en zorg je ervoor dat klanten en medewerkers je naadloos weten te vinden.
Samen bouwen we aan een Sterk werkgeverSmerk
Je wilt natuurlijk niet alleen dat potentiële klanten je weten te vinden, maar ook nieuwe medewerkers. Daarom kun je ons ook inzetten voor employer branding. Met onze hulp weten nieuwe medewerkers je naadloos te vinden, en kun je afrekenen met je personeelstekort.
Jij bepaalt waar en wanneer je onS nodig hebt
Met onze strippenkaart kun je zelf bepalen wanneer je ons wilt inzetten. Dat kan verspreid over een langere periode of juist in één keer, zodat we grote stappen kunnen maken. Perfect voor als je geen ruimte meer hebt om een extra medewerker aan te nemen, maar wel dat ene project wil afronden of continu zichtbaar wil zijn op social media. Benieuwd in welke vormen we je kunnen helpen? We denken graag met je mee.

JE MARKETING GEREGELD JE MEDEWERKERS TEVREDEN
Met onze marketingondersteuning zijn die taken voorgoed van je to-do lijst afgestreept en worden geparkeerde projecten eindelijk opgepakt. Daardoor liggen je ideeën niet meer te verstoffen in een archieflade, maar komen ze eindelijk tot leven en worden ze beter vermarkt. Je medewerkers krijgen weer ademruimte, en je potentiële klanten of medewerkers weten je naadloos te vinden. En je doelstellingen? Die liggen ineens binnen handbereik. Zo is je marketing tot in de puntjes geregeld, en de werkdruk flink verlaagd.
KLAAR OM JE IDEEËN TOT
LEVEN TE BRENGEN?
De eerste stap is het plannen van je Marketing Second Opinion. Dan stellen we de diagnose en maken we samen een behandelplan.
EERLIJKE WOORDEN VAN ONZE KLANTEN
Snel, goed, oplossingsgericht én gezellig, dat is Fleur. Ruim een jaar was ze onderdeel van het marketing & communicatie team van Eurofins Clinical Diagnostics. Fleur is een echte teamspeler die altijd klaar staat om anderen te helpen. Ze blinkt uit in het vinden van creatieve oplossingen voor complexe uitdagingen. Een aanwinst voor ieder marketingcommunicatie team!
LILY VAN THIEL | EUROFINS CLINICAL DIAGNOSTICSBinnen Nusantara was Fleur mijn voornaamste sparringpartner bij het formuleren en communiceren van een nieuwe marketingstrategie. Ik heb haar hierin betrokken direct na haar binnenkomst. Fleur heeft mij verrast met haar snelle inzicht in de specifieke doelgroep en cultuur van Nusantara. En haar inzicht in de nieuwe kansen die dit bood naar de toekomst. Fleur is doelgericht en zakelijk, en open en helder in de communicatie. Ze maakt waar wat ze toezegt. En ze is een kei in zowel marketing als in communicatie. Ze heeft het vermogen om strategisch denken te vertalen naar boodschappen op alle niveaus, naar alle stakeholders in de organisatie. Dank voor de fijne samenwerking Fleur!
ROY DOM | STICHTING NUSANTARA ZORGHet samenwerken met Het Marketing Lab geeft ons houvast. Zij weten ons te adviseren. Geven ons feedback op de manier van communiceren naar onze doelgroep. Wat werkt wat werkt niet. Flexpertise Zorg is een heel nieuw op te zetten initiatief. De gedrevenheid waar Fleur met ons meedenkt en meebouwt geeft energie en je weet dat het goed komt. Fleur zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. En daarbij houdt het niet op, daarmee bedoel ik dat zij niet doet wat ze moet doen, maar ook met nieuwe initiatieven komt waar wij niet aan gedacht zouden hebben. Kortom zij bouwt met ons mee aan dit mooie initiatief en voelt daarbij als een collega!
FLEUR KUSTERS | FLEXPERTISE ZORGMet hun inzet en betrokkenheid hebben zij (Fleur en Pascal) een eerste aanzet gegeven tot het vorm en inhoud geven van onze Marketing & en Communicatie afdeling. De marketing van zorg en welzijn, in de specifieke doelgroep en cultuur van Nusantara, is een lastig fenomeen omdat het veelal geen tastbare producten zijn. Zorg vindt immers plaats tussen mensen, tussen neuzen, in de ‘intieme’ relatie tussen zorgvrager en zorgschenker. Deze fijngevoeligheid werd door hen ragfijn aangevoeld en vertaald in aansprekende marketinginstrumenten en communicatie.
WILBERT DE HAAN WESTERVELD | STICHTING NUSANTARA ZORGWIJ ZIJN HET MARKETING LAB
Jouw idee helpen we bij de juiste doelgroep te krijgen door klantgericht te denken. Strategisch, maar vooral ook uitvoerend. Zo hechten we het gat tussen de Zorg & Life Sciences enerzijds en marketing anderzijds. Zodat potentiële klanten en medewerkers jullie naadloos weten te vinden. Je bedrijfsdoelstellingen blijken toch haalbaar, de marketing werkdruk verlagen we flink en marketing wordt niet langer een kostenpost, maar een rendabele investering.

Fleur brengt ons de juiste combinatie van kennis en ervaring, creativiteit, flexibiliteit en hands-on mentaliteit. Ze combineert het invoeren van de strategie met hands-on zaken. Ik leer continue van Fleur allerlei zaken op marketinggebied. Eén van de belangrijkste lessen is “denk vanuit de klant, niet vanuit de techniek – wat kunnen wij – maar wat krijgt de klant opgeleverd.
EDWIN VAN DEN BOS | PROGRESS – EXPERTS IN LIFE SCIENCES