Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

INTERIM MARKETEER

Krijg je die ene (interim) vacature maar niet gevuld? Wij komen je team versterken. Zo komt je dagelijkse operatie geen seconde stil te liggen, en kun je de continuïteit in je marketing waarborgen.

DIE OPENSTAANDE VACATURE IS JE EEN DOORN IN HET OOG

Een teamlid gaat het zwangerschapsverlof, je nieuwe
collega kan niet direct starten of je hebt al maanden
een vacature openstaan. Dat betekent ook dat er
allerlei marketingtaken stil komen te liggen, en dat je
ideeën in de archieflade belanden. Doodzonde, want
zonder continuïteit in je marketing lukt het je niet om
de juiste klanten en medewerkers aan te trekken –
laat staan om de bedrijfsdoelstellingen te behalen.
Dat kan anders. Dat moet anders. En dat gaan we
anders doen

HET MARKETING LAB TO THE RESCUE

Met onze interim marketingspecialisten komt je dagelijkse operatie geen seconde stil te liggen. We vullen je vacature (tijdelijk) op met een marketeer die past bij jouw organisatie en de werkzaamheden die er zijn. Dat kan praktisch en uitvoerend zijn, maar ook strategisch. Samen bepalen we wat en vooral wie jij nodig hebt om ervoor te zorgen dat de hartslag van je marketing consistent blijft. Hebben we een expertise niet in huis? Dan vliegen we de juiste experts in om ervoor te zorgen dat je marketing op rolletjes loopt, en jij je bedrijfsdoelstellingen behaalt.

SNEL ONDERDEEL VAN JOUW DAGELIJKSE OPERATIE

Vanaf dag één komt de interim marketeer intern bij jouw organisatie, zodat hij of zij zich de materie eigen kan maken en je marketing niet stil komt te liggen. Je krijgt een volwaardig marketingmanager in je team, waardoor je je medewerkers geen seconde merken dat er een externe professional aan de slag gaat met jullie marketing.

ALLE MARKETINGTAKEN EN PROJECTEN EINDELIJK OPGEPAKT

De interim marketeer pakt alle taken op die nodig zijn om jouw ideeën te vermarkten, zonder uitstel of vertraging. Denk daarbij aan contentcreatie voor social media, nieuwsbrieven of advertenties. Maar ook aan interne of arbeidsmarktcommunicatie. Heb je meerdere disciplines nodig om jouw marketing draaiende te houden? Dan stellen we een team van specialisten samen die de klus kunnen klaren, terwijl de interim marketeer het aanspreekpunt blijft.

Grote projecten? Die halen We uit de parkeerStand

We houden niet alleen een vinger aan de pols. Onze interim marketeers kijken ook naar de langetermijnstrategie en nemen iedere vezel van je marketing onder de loep. Is er ruimte voor verbetering? Dan gaan we daarmee aan de slag. Ook als dat betekent dat er grotere projecten moeten worden opgepakt, zoals het ontwikkelen en lanceren van een nieuwe website of het implementeren van een nieuwe huisstijl. Wat er ook nodig is, de interim marketeer zorgt ervoor dat je marketing met chirurgische precisie wordt geregeld en je doelstellingen worden behaald.

JE VACATURE EINDELIJK VERVULD, JE MARKETING GEREGELD

Met de hulp van één van onze interim marketeers blijven je marketingtaken en -projecten gewoon doorlopen, terwijl je medewerker met verlof is of jij verder zoekt naar een vaste medewerker. Daardoor lopen potentiële klanten of medewerkers in de tussentijd niet aan je voorbij. We houden niet alleen de vinger aan de pols: we starten ook nieuwe initiatieven of pakken grote projecten op. Daardoor blijken je bedrijfsdoelstellingen toch haalbaar en is je marketing niet langer een kostenpost – maar een rendabele investering. En je (nieuwe) medewerker? Die komt meteen in een gespreid bedje.

OPZOEK NAAR EEN INTERIM MARKETEER OM JOUW MARKETING VRAAGSTUKKEN OP TE PAKKEN?

De eerste stap is het plannen van je Marketing Second Opinion. Dan stellen we de diagnose en maken we samen een behandelplan.

EERLIJKE WOORDEN VAN ONZE KLANTEN

Met hun inzet en betrokkenheid hebben zij (Fleur en Pascal) een eerste aanzet gegeven tot het vorm en inhoud geven van onze Marketing & en Communicatie afdeling. De marketing van zorg en welzijn, in de specifieke doelgroep en cultuur van Nusantara, is een lastig fenomeen omdat het veelal geen tastbare producten zijn. Zorg vindt immers plaats tussen mensen, tussen neuzen, in de ‘intieme’ relatie tussen zorgvrager en zorgschenker. Deze fijngevoeligheid werd door hen ragfijn aangevoeld en vertaald in aansprekende marketinginstrumenten en communicatie.

WILBERT DE HAAN WESTERVELD | STICHTING NUSANTARA ZORG

Fleur brengt ons de juiste combinatie van kennis en ervaring, creativiteit, flexibiliteit en hands-on mentaliteit. Ze combineert het invoeren van de strategie met hands-on zaken. Ik leer continue van Fleur allerlei zaken op marketinggebied. Eén van de belangrijkste lessen is “denk vanuit de klant, niet vanuit de techniek – wat kunnen wij – maar wat krijgt de klant opgeleverd.

EDWIN VAN DEN BOS | PROGRESS – EXPERTS IN LIFE SCIENCES

Snel, goed, oplossingsgericht én gezellig, dat is Fleur. Ruim een jaar was ze onderdeel van het marketing & communicatie team van Eurofins Clinical Diagnostics. Fleur is een echte teamspeler die altijd klaar staat om anderen te helpen. Ze blinkt uit in het vinden van creatieve oplossingen voor complexe uitdagingen. Een aanwinst voor ieder marketingcommunicatie team!

LILY VAN THIEL | EUROFINS CLINICAL DIAGNOSTICS

Binnen Nusantara was Fleur mijn voornaamste sparringpartner bij het formuleren en communiceren van een nieuwe marketingstrategie. Ik heb haar hierin betrokken direct na haar binnenkomst. Fleur heeft mij verrast met haar snelle inzicht in de specifieke doelgroep en cultuur van Nusantara. En haar inzicht in de nieuwe kansen die dit bood naar de toekomst. Fleur is doelgericht en zakelijk, en open en helder in de communicatie. Ze maakt waar wat ze toezegt. En ze is een kei in zowel marketing als in communicatie. Ze heeft het vermogen om strategisch denken te vertalen naar boodschappen op alle niveaus, naar alle stakeholders in de organisatie. Dank voor de fijne samenwerking Fleur!

ROY DOM | STICHTING NUSANTARA ZORG

Het samenwerken met Het Marketing Lab geeft ons houvast. Zij weten ons te adviseren. Geven ons feedback op de manier van communiceren naar onze doelgroep. Wat werkt wat werkt niet. Flexpertise Zorg is een heel nieuw op te zetten initiatief. De gedrevenheid waar Fleur met ons meedenkt en meebouwt geeft energie en je weet dat het goed komt. Fleur zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. En daarbij houdt het niet op, daarmee bedoel ik dat zij niet doet wat ze moet doen, maar ook met nieuwe initiatieven komt waar wij niet aan gedacht zouden hebben. Kortom zij bouwt met ons mee aan dit mooie initiatief en voelt daarbij als een collega!

FLEUR KUSTERS | FLEXPERTISE ZORG

Met hun inzet en betrokkenheid hebben zij (Fleur en Pascal) een eerste aanzet gegeven tot het vorm en inhoud geven van onze Marketing & en Communicatie afdeling. De marketing van zorg en welzijn, in de specifieke doelgroep en cultuur van Nusantara, is een lastig fenomeen omdat het veelal geen tastbare producten zijn. Zorg vindt immers plaats tussen mensen, tussen neuzen, in de ‘intieme’ relatie tussen zorgvrager en zorgschenker. Deze fijngevoeligheid werd door hen ragfijn aangevoeld en vertaald in aansprekende marketinginstrumenten en communicatie.

WILBERT DE HAAN WESTERVELD | STICHTING NUSANTARA ZORG

Fleur brengt ons de juiste combinatie van kennis en ervaring, creativiteit, flexibiliteit en hands-on mentaliteit. Ze combineert het invoeren van de strategie met hands-on zaken. Ik leer continue van Fleur allerlei zaken op marketinggebied. Eén van de belangrijkste lessen is “denk vanuit de klant, niet vanuit de techniek – wat kunnen wij – maar wat krijgt de klant opgeleverd.

EDWIN VAN DEN BOS | PROGRESS – EXPERTS IN LIFE SCIENCES

WIJ ZIJN HET MARKETING LAB

Jouw idee helpen we bij de juiste doelgroep te krijgen door klantgericht te denken. Strategisch, maar vooral ook uitvoerend. Zo hechten we het gat tussen de Zorg & Life Sciences enerzijds en marketing anderzijds. Zodat potentiële klanten en medewerkers jullie naadloos weten te vinden. Je bedrijfsdoelstellingen blijken toch haalbaar, de marketing werkdruk verlagen we flink en marketing wordt niet langer een kostenpost, maar een rendabele investering.